Politica de Returnare a Produselor
1. Returnarea produselor comandate
1.1 Notă introductivă:
Confortul cumpărăturilor online se transformă pentru mulţi dintre noi intr-o necesitate ce vine insoţită de beneficii. Castigăm timp, bani, avem posibilitatea alegerii dintr-un număr foarte mare de produse, le putem compara specificaţiile tehnice, putem viziona o multitudine de imagini foto sau video despre aceste produse, beneficiem de condiţii de transport avantajoase sau chiar gratuite, beneficiem de discounturi in diverse condiţii.. Insă, se poate intâmpla, ca dupa o căutare amănunţită, măsurători sau orice alte criterii pe care le-am luat in considerare atunci cand am luat decizia de cumpărare, odata ajunse la destinaţie produsele comandate, sa constatăm ca nu sunt corespunzătoare nevoilor noastre!
Nu trebuie sa regretăm, ci doar sa urmăm cu atenţie paşii necesari şi condiţiile de retur de mai jos.
1.2 Condiţii generale:
Având in vedere faptul că produsele comercializate de societatea noastră sunt produse profesionale specifice, identificate la nivel internaţional prin coduri de produse corespunzătoare unei game largi de echipamente structurate pe categorii, pe producători, pe sfera de activitate şi domeniul de utilizare, vă informăm că beneficiaţi de un termen de solicitare retur de 3 zile lucrătoare, valabil de la data când aţi intrat in posesia produsului comandat din site-ul nostru şi livrat prin intermediul curierilor agreaţi de către subscrisa.
Deşi prevederile OUG nr. 34/2014 privind returnarea produselor se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, societatea noastră acceptă returnarea produselor in cazul comenzilor efectuate de persoane juridice in termenii şi condiţiile de mai jos
Clientul care doreşte să işi exercite dreptul de retragere şi retur, trebuie să aibă in vedere următoarele aspecte:
- Produsul returnat trebuie să fie in aceeaşi stare sub aspect fizic şi funcţional cum a fost la data când a fost recepţionat in baza comenzii făcute.
SC Rovio Colection SRL işi rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului in următoarele situaţii:
- returnări repetate (mai mult de două retururi repetate pentru acelaşi tip, marcă şi model de produs ori echipament).
- dacă au fost cumpărate mai multe produse de acelaşi tip, marcă şi model, se acceptă returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai dacă sunt sigilate in ambalajul original cu toate etichetele originale).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de furnizor, returnarea produselor se va face in maxim 10 zile calendaristice de la data primirii lor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 10 zile calendaristice de la recepţia furnizorului a produsului returnat.
Produsele returnate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu opţiunea de "Deschidere colet la livrare"pentru a permite furnizorului să verifice conţinutul şi aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiază de această opţiune, ne rezervăm dreptul de a refuza recepţia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate răspunderea expeditorului.
Furnizorul verifică aspectul fizic şi funcţional al produselor returnate in termen de 3 zile de la data achiziţiei şi va informa Clientul cu privire la starea acestora.
1.3. Solicitarea returului:
Notificarea deciziei de retur se va face prin completarea formularului de retur aflat in "Contul meu - Formular de retur", disponibil şi accesând acest link sau printr-un email pe adresa: office@piese-horeca.ro
După completarea şi depunerea formularului de retur, consilierii noştri de vânzări vor contacta clientul şi ii vor comunica decizia cu privire la returul produselor, urmând ca produsul in cauză să fie expediat la Furnizor.
1.4. Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:
- sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
- sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv factura fiscală, certificat de garantie.
- sa nu prezinte deteriorări de aspect fizic sau funcţional.
- sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsă.
- sa nu aibă urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgârieturi, modificari, etc).
Daca produsul returnat a fost insoţit de materiale promoţionale sau cadouri, se vor returna şi acestea in condiţiile de aspect fizic, funcţional şi ambalare aşa cum au fost recepţionate.
In cazul in care produsul returnat nu indeplineşte condiţiile de retur menţionate, excepţie făcând produsele deteriorate in timpul transportului, furnizorul işi rezervă dreptul de a refuza returul.
1.5. Returnarea produselor:
Puteţi solicita returul de produse pentru următoarele situaţii:
a. Produse livrate greşit:
Dacă vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalaţi cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul şi a fi inlocuit cu cel comandat. Toate costurile de retur şi transport al produsului comandat vor fi suportate de Furnizor.
b. Produse cu defecte de fabricaţie
Dacă vi s-a livrat un produs care prezintă defecte din fabricaţie, acestea trebuie să fie constatate printr-un inscris intocmit de o persoană de specialitate, caz in carevă rugăm să semnalaţi cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul şi a fi inlocuit cu un produs similar. Toate costurile de retur şi transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor.
c. Produse deteriorate din timpul transportului
Dacă vi s-a livrat un produs care prezintă urme de deteriorare cauzate de transport, vă rugăm să faceţi fotografii coletului şi produsului şi să semnalaţi cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul şi a fi inlocuit cu un produs similar. Toate costurile de retur şi transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor.
1.6. Situaţiile in care nu se pot returna produsele achiziţionate:
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
- Produsele comandate on-line ori telefonic dar care au fost ridicate direct din depozitul sau showroom –ul subscrisei.
- Produse aduse pe "comandă personalizată" (COMANDA PERSONALIZATĂ este definita ca fiind lista de produse comandate de către client şi care nu se află in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plăţii unui avans, in termenii agreaţi de părţi.
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produse ale caror componente au fost dezmembrate,inlăturate sau care prezintă semne de intervenţie;
- Produsele care prezinta urme de utilizare (zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, urme de folosire, etc.),
- Produse desigilate, utilizate sau probate iar acest aspect nu a fost semnalat la data recepţiei de către client.
- Produse folosite, deteriorate sau care nu au fost montate de firme autorizate in domeniul respectiv.
- Consumabile folosite (filtre, becuri, siguranţe, fişe, etc).
- Valoarea produselor ce urmează a fi returnate să nu fie mai mică de 50 lei
1.7. Menţiuni generale:
In toate cazurile de mai sus, cu excepţia celui referitor la defectele in perioada de garanţie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original şi insoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Returnarea produselor direct la sediul Rovio Colection SRL se va face doar in intervalul: Luni-Vineri intre orele 09:00-14:00.
2. Returnarea banilor:
Returnarea contravalorii sumelor achitate pentru produsele ce au făcut obiectul unui retur se efectuează numai dacă produsul a fost achitat de către client şi returnat la Furnizor in termenii şi condiţiile precizate mai sus, singura modalitate de returnare a banilor fiind prin virament bancar in contul indicat de client in formularul de retur, in maxim 10 zile de la primirea returului de către furnizor.
Pentru noi este important ca tu să fii mulţumit de achiziţiile făcute din portofoliul nostru de produse. Dacă insă produsele comandate se află intr-una din situaţiile prezentate la punctul 1.5., completează formularul de retur şi trimite-l la noi intr-un termen de 3 zile lucrătoare de la recepţia produselor. După ce vei fi contactat de către consilierii noştri de vânzări, trimite produsele prin curier rapid cu opţiunea "Deschidere colet la livrare" in termen de maxim 10 zile calendaristice. In funcţie de opţiunea aleasă in formularul de retur, iţi vom inlocui produsul cu unul corespunzător sau iţi vom returna contravaloarea acestuia, in contul bancar specificat in formularul de retur, in termen de maxim 10 zile de la data primirii produsului returnat.